Veelgestelde vragen

WAT MOET IK DOEN MET DE EMAIL DIE IK ONTVANGEN HEB VAN WORDPRESS@SALONBOEST.NL?

Er is een email gestuurd met afzender wordpress@salonboest.nl en onderwerp: [Salon Boest] Logingegevens. De email bevat uw gebruikersnaam en een link om een wachtwoord te herstellen. Door het klikken op de link kiest u een wachtwoord voor uw account.

HOE MAAK IK EEN AFSPRAAK?

  1. Ga naar https://salonboest.nl/afspraak-maken-beautysalon/
  2. Selecteer de gewenste behandeling en klik op volgende
  3. Kies de gewenste dag. Op groene dagen zijn er nog plekken vrij.
  4. Kies het gewenste tijdstip en klik op volgende
  5. Bij de checkout kunt u inloggen of een account aanmaken.

Hoe maak ik een account aan?

Na het doorlopen van de afspraken wizard wordt u gevraagd een account aan te maken of in te loggen met een bestaand account. Vul de gevraagde informatie in bij het uitchecken. Optioneel kunt u met uw facebook account inloggen. Bij het maken van uw volgende afspraak kunt u inloggen met deze gegevens en hoeft u niet meer alle personalia in te vullen.

Hoe bekijk ik mijn gemaakte afspraken?

  1. U kunt inloggen op salonboest.nl/inloggen. Op de website staat ook een link onderaan elke pagina onder de kop “Mijn Salon”. 
  2. U geeft uw email adres en wachtwoord op.
  3. Nadat u ingelogd bent komt u op uw afspraken pagina.

Ik heb al een afspraak gemaakt, maar zie hem niet in mijn account staan wat moet ik doen?

Afspraken die u niet via de website heeft gemaakt staan niet in uw account. Mocht u twijfelen kunt u contact opnemen.

Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

Ga naar https://salonboest.nl/mijn-account/lost-password/ geef uw email adres op en u ontvangt een email met een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.